Pytanie-odpowiedź
Nie otrzymałem paragonu do mojego zamówienia. Co zrobić?
Sklep internetowy Autobrat.pl do każdego zamówienia wysyła Fakturę VAT zamiast paragonu. Fakturę tą otrzymasz na adres e-mail, który podałeś w momencie składania zamówienia, do 2-3 dni roboczych po odebraniu zamówienia.
Jak zwrócić zamówienie ze sklepu internetowego?
Produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić odesławszy na adres sklepu internetowego. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia przechodząc na stronę Moje zamówienia. Po wprowadzeniu numeru zamówienia oraz swojego adres e-mail podanego w momencie jego składania, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się realizacja Twojego zamówienia.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Składając zamówienie w sklepie internetowym będziesz mógł wybrać sposób płatności spośród udostępnionych metod. W naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą kart płatniczych, przelewu elektronicznego (szybkie płatności) lub gotówką przy odbiorze paczki od Kuriera.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Zamówienia dostarczane są w dni robocze w godzinach 10-16. Przesyłka zostanie przygotowana najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni roboczych na transport.
Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości.
Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?
Koszt wysyłki zamówienia uzależniony jest od wielkości paczki, która będzie wysyłana oraz od wybranej metody płatności. Koszt wysyłki Twojego zamówienia każdorazowo pokazywany jest w koszyku przed jego zatwierdzeniem.
Gdzie znajdę numer artykułu?
Numer artykułu znajdziesz na karcie każdego produktu.
Które produkty mogę zamówić w sklepie internetowym?
Jeśli na karcie produktu znajduje się czerwony przycisk "Kupić" to taki produkt można zamówić w sklepie internetowym, z dostawą do domu. Jednak nie wszystkie produkty są dostępne w sklepie internetowym. W szczególności dotyczy to produktów w różnych wariantach wzorniczych/kolorystycznych dostępnych pod tym samym numerem produktu.
Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki produktów. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej podstronie naszego serwisu w górnym wierszu. Po lewej stronie znajdziesz rozwijane drzewo kategorii produktów, które także pomoże Ci znaleźć poszukiwany produkt.