Pytanie-odpowiedź

Zadaj nam pytanie

Imię*

Poczta elektroniczna*

Twoje pytanie*

Imię*

Poczta elektroniczna*

Twoje pytanie*

Ochrona przed wiadomościami automatycznymi
Potwierdź, że nie jesteś robotem*:
Pytanie:
Odpowiedź:

Nie otrzymałem paragonu do mojego zamówienia. Co zrobić?

Sklep internetowy Autobrat.pl do każdego zamówienia wysyła Fakturę VAT zamiast paragonu. Fakturę tą otrzymasz na adres e-mail, który podałeś w momencie składania zamówienia, do 2-3 dni roboczych po odebraniu zamówienia.

Pytanie:
Odpowiedź:

Jak zwrócić zamówienie ze sklepu internetowego?

Produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić odesławszy na adres sklepu internetowego. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

Pytanie:
Odpowiedź:

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia przechodząc na stronę Moje zamówienia. Po wprowadzeniu numeru zamówienia oraz swojego adres e-mail podanego w momencie jego składania, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się realizacja Twojego zamówienia.

Pytanie:
Odpowiedź:

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Składając zamówienie w sklepie internetowym będziesz mógł wybrać sposób płatności spośród udostępnionych metod. W naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą kart płatniczych, przelewu elektronicznego (szybkie płatności) lub gotówką przy odbiorze paczki od Kuriera.

Pytanie:
Odpowiedź:

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Zamówienia dostarczane są w dni robocze w godzinach 10-16. Przesyłka zostanie przygotowana najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni roboczych na transport.

Pytanie:
Odpowiedź:

Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości.

Pytanie:
Odpowiedź:

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Koszt wysyłki zamówienia uzależniony jest od wielkości paczki, która będzie wysyłana oraz od wybranej metody płatności. Koszt wysyłki Twojego zamówienia każdorazowo pokazywany jest w koszyku przed jego zatwierdzeniem.

Pytanie:
Odpowiedź:

Gdzie znajdę numer artykułu?

Numer artykułu znajdziesz na karcie każdego produktu.

Pytanie:
Odpowiedź:

Które produkty mogę zamówić w sklepie internetowym?

Jeśli na karcie produktu znajduje się czerwony przycisk "Kupić" to taki produkt można zamówić w sklepie internetowym, z dostawą do domu. Jednak nie wszystkie produkty są dostępne w sklepie internetowym. W szczególności dotyczy to produktów w różnych wariantach wzorniczych/kolorystycznych dostępnych pod tym samym numerem produktu.

Pytanie:
Odpowiedź:

Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki produktów. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej podstronie naszego serwisu w górnym wierszu. Po lewej stronie znajdziesz rozwijane drzewo kategorii produktów, które także pomoże Ci znaleźć poszukiwany produkt.