Dostawa i płatność


Poniżej krok po kroku opisujemy jak szybko możesz złożyć swoje zamówienie w sklepie internetowym Autobrat.pl, które otrzymasz pod wskazany adres. Pamiętaj, że nie ma znaczenia jaki produkt wybierzesz, jeśli jest on dostępny w sklepie internetowym, wyślemy go do Ciebie kurierem.

Jak złożyć zamówienie?

1. Wyszukaj interesujący Cię produkt.

Aby znaleźć interesujący Cię produkt skorzystaj z naszej wygodnej wyszukiwarki produktów. Wyszukiwarka dostępna jest na każdej podstronie naszego serwisu w górnym wierszu, tuż obok listy zakupów i Twojego e-koszyka. W pole wyszukiwarki możesz wprowadzić dowolne frazy.

Możesz wyszukiwać produktów po ich nazwach, lub po konkretnych numerach produktów.

Na stronie znajdziesz rozwijane drzewo kategorii produktów, które także pomoże Ci znaleźć poszukiwany produkt. Dzięki niemu możesz przeszukiwać nasze kategorie produktów, w celu odnalezienia, tych które Cię interesują. Po najechaniu na wybraną kategorię wyświetli się lista podkategorii. Wówczas kliknij w wybraną podkategorię, a ukaże Ci się lista produktów do niej przyporządkowana.

2. Dodaj produkty do Twojego e-koszyka.

Jeśli znalazłeś produkt, który Cię interesuje sprawdź czy jest on dostępny w sklepie internetowym. Zrobisz to w bardzo prosty sposób. Jeśli na liście produktów lub na karcie wybranego produktu znajdziesz czerwony przycisk Kupić do koszyka będzie to oznaczało, że produkt możesz zamówić z dostawą do domu. Wówczas kliknij w czerwony przycisk, a produkt znajdzie się w Twoim koszyku.

3. Sprawdź Twój e-Koszyk.

Po przejściu do koszyka (jest on widoczny cały czas w prawy górnym rogu serwisu) zobaczysz wszystkie wybrane i dodane przez Ciebie do koszyka produkty. Tutaj możesz zmienić ich ilość – zwiększyć/zmniejszyć lub całkowicie usunąć.

4. Uzupełnij formularz zamówienia.

Jeśli w koszyku masz już odpowiednie ilości wybranych produktów, przejdź do uzupełnienia formularz zamówienia. Pierwsze o co Cię poprosimy to Twój adres e-mail – na niego otrzymasz od nas wszystkie powiadomienia, w trakcie realizacji Twojego zamówienia. Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail znajduje się w naszej bazie zostaniesz poproszony o zalogowanie się do swojego konta. Następnie podaj dane teleadresowe, na które wyślemy Twoją paczkę - jeśli zalogujesz się na swoje konto dane te zostaną wprowadzone automatycznie.

Potrzebujesz faktury Vat na inne dane, niż te podane w zamówieniu? To żaden problem. W powiadomieniu mailowym do Twojego zamówienia, znajdziesz link do formularza, w którym uzupełnisz dane na które ma być wystawiona faktura. Prześlemy Ci ją na adres mailowy w ciągu 2 dni roboczych po odebraniu przez Ciebie paczki.

Teraz wybierz sposób dostawy. Pamiętaj, że dostępność metody dostawy uzależniona jest od wagi i rozmiarów paczki, w którą spakujemy Twoje zamówienie.

Następnie wybierz metodę płatności, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza

5. Zatwierdź dane i zapłać.

Ostatni krok to zatwierdzenie zamówienia oraz jego opłacenie. W tym celu kliknij w czerwony przycisk Złoż zamówienie.

 


Jak opłacić zamówienie?

Nasze strony płatności są zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL. Korzystamy również z certyfikowanych metod płatności. Dane kart płatniczych są przetwarzane z zachowaniem bezpieczeństwa i poufności.

1. Płatność kartą:

Możesz zapłacić kartą Visa, Mastercard, American Express oraz Diners. Nie doliczamy żadnych opłat za transakcje realizowane za pomocą karty.

Przy płatności kartą należy podać jej numer, dane właściciela, datę ważności karty oraz kod CVC. Po złożeniu zamówienia kwota płatności zostaje zablokowana na Twoim koncie.

Aby zagwarantować bezpieczeństwo transakcji realizowanych za pomocą karty w sklepie Autobrat, wszystkie dane są przesyłane przy użyciu protokołu szyfrowania SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że dane są przesyłane przy użyciu bezpiecznego połączenia, zapewniającego, że osoby nieupoważnione nie mają dostępu do danych karty.

2. Przelew elektroniczny:

Przyjmujemy przelewy elektroniczne z większości polskich banków. Nie doliczamy żadnych opłat za przelewy bankowe.

Pieniądze zostaną pobrane bezpośrednio z rachunku bankowego zaraz po zatwierdzeniu transakcji.

3. Płatność gotówką przy odbiorze:

Możesz także zapłacić za zamówienie w momencie jego odbioru. W przypadku tej opcji płatności oprócz standardowej opłaty za przesyłkę doliczamy także dodatkowo 5 PLN. Płatność uiszczana jest u kuriera w momencie odbioru zamówienia. Wyłącznie gotówką.

 


Metody dostawy

1. Dostawa do domu

Zamówienia z dostawą do domu dostarczane są standardowo we wszystkie dni powszednie. Przy dostawie kurierem nie stosuje się preawizacji.

2. Koszt dostawy

Koszt dostawy zamówienia jest pokazywany każdorazowo w koszyku po wybraniu jednej z możliwych opcji dostawy. Wybór firmy przewozowej uzależniony jest od ilości, wagi oraz wymiarów produktów, które znajdują się w koszyku.

Towar dostarczany jest pod drzwi klienta. Jeżeli odbiorcą jest firma, towar może być dostarczony jest na poziom ulicy lub do doku przeładunkowego.

W przypadku wybrania dostawy z płatnością za pobraniem do powyższych kwot doliczana jest wartość 5,00 PLN.

3. Termin dostawy

Przesyłka zostanie przygotowana najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Do tego należy doliczyć od 2 do 5 dni roboczych na transport.

Czas dostawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w przypadku wyjątkowo dużej liczby zamówień, np. w okresie świątecznym. Zamówienia zawierające wiele produktów mogą zostać zrealizowane w późniejszym terminie.

W zależności od opcji dostawy można śledzić swoją paczkę, wyszukując numer przesyłki. Numer przesyłki otrzymasz w przesłanym przez nas potwierdzeniu zamówienia.

4. Odbiór towaru

Przy dostawie do domu należy pokwitować odbiór zamówienia. Osoba odbierająca zobowiązana jest okazać swój dowód tożsamości oraz dowód tożsamości zamawiającego.

5. Odpowiedzialność przy odbiorze towaru

Prosimy zwrócić uwagę, że to odbiorca odpowiada za towar od momentu podpisania dokumentu odbioru. Jeżeli opakowanie wydaje się uszkodzone, nie należy odbierać paczki.

W Twoim zakresie odpowiedzialności leży sprawdzenie, czy towar nie jest uszkodzony i poinformowanie nas o ewentualnej reklamacji. Odpowiedzialność odbiorcy nie ma wpływu na jego ustawowe uprawnienia ani na prawo do odszkodowania.

Ryzyko związane z transportem bierzemy na siebie. Jeżeli przy odbiorze stwierdzisz uszkodzenie paczki, zalecamy złożyć reklamację bezpośrednio w punkcie usług kurierskich lub u nas. Jeżeli uszkodzenie odkryjesz dopiero w domu, prosimy o kontakt. Uszkodzenie wykryte po doręczeniu przesyłki i wypakowaniu towaru (uszkodzenie ukryte) należy zgłosić najpóźniej do 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru.

6. Nieodebrana przesyłka

W przypadku nieobecności klienta w domu podczas próby dostarczenia przesyłki kurierem pozostawione zostanie awizo z informacją o możliwości odebrania paczki w najbliższym punkcie usług kurierskich.